Veelgestelde Vragen

Bladi iDeal

Is uw huidige bestedingslimiet te laag en voldoet het niet aan uw wensen om uw familie te ondersteunen, te sparen voor de vakantie of een specifieke uitgave? U vraagt heel eenvoudig een hogere bestedingslimiet aan via Mijn Chaabi Bank.

Log in op Mijn Chaabi Bank en kies in het menu voor 'iDEAL bestedingslimiet verhogen'. Vul vervolgens het formulier in, geef uw gewenste bestedingslimiet aan en voeg een recente salarisstrook toe. Uw aanvraag wordt binnen één werkdag in behandeling genomen en meestal kunt u dezelfde dag nog geld overmaken. Handig, toch?

Soms komt het voor dat een transactie door een interne behandeling niet direct wordt overgemaakt. Hierdoor ontvangt u het sms-bericht met de code iets later. Een andere reden voor het niet ontvangen van het sms-bericht, is dat de telefoonprovider het bericht niet heeft doorgekregen.

Naast het sms-bericht is het ook mogelijk om via Mijn Chaabi Bank de code zelf op te halen. Ga hiervoor naar 'Mijn Transacties' en zoek de desbetreffende transactie. Daar vindt u de code. Kopieer de code en stuur het door naar de begunstigde.

De 'jaarlimiet' is de limiet van het totaal aan transacties in de afgelopen 365 dagen. Het niet meer kunnen overmaken betekent dat die limiet bereikt is.

Is uw jaarlimiet bereikt, maar wilt u alsnog een bedrag overmaken? Dan kan dat door de jaarlimiet online te verhogen via Mijn Chaabi Bank. Log in en ga vervolgens naar 'iDEAL bestedingslimiet verhogen'. Volg daarna de beschreven stappen op.

In geval van een transactie die contant opgehaald dient te worden, is de exacte voor- en achternaam van de begunstigde en het bezit van de Carte Nationale van essentieel belang.

Als de naam van de begunstigde verkeerd is geschreven of als u een andere begunstigde aan wilt merken, dan kunt u in uw profiel de naam van de begunstigde wijzigen.

Hoe?

Log in op uw profiel, ga in het menu naar 'Mijn Transacties', zoek de transactie op waar het om gaat en klik vervolgens op 'Correctie uitvoeren'.

Na het volledig invullen van de aanvraag wordt het filiaal van Banque Populaire in Marokko benaderd. De 'nieuwe' begunstigde kan binnen enkele uren naar het eerder gekozen filiaal gaan om het geld op te halen.

Deze wijziging kost € 5,00.

Een reeds uitgevoerde en overgemaakte transactie kan niet worden teruggeboekt, geannuleerd of gewijzigd. De reden hiervan is dat de transactie al naar de tegenpartij in Marokko is overgemaakt.

In bepaalde specifieke gevallen, zoals wanneer het rekeningnummer van de begunstigde onjuist is of  het rekeningnummer van de begunstigde geblokkeerd is door overlijden of anderszins, kan het geld teruggeboekt worden naar Nederland.

Belangrijk om rekening mee te houden: het terug te ontvangen bedrag is niet gelijk aan het verstuurde bedrag. Dit komt doordat het bedrag dat verstuurd is naar Marokko in dirhams wordt ontvangen door de bank in Marokko. De bank in Marokko moet het ontvangen bedrag naar euro's omwisselen. Meestal is er een koersverschil tussen de dag van ontvangst en de dag van overmaken. De ontvangende bank in Nederland brengt kosten in rekening voor deze transactie.

Is een transactie nog niet door de bank overgemaakt naar Marokko, dan is het mogelijk om het geld terug te boeken, te annuleren of te wijzigen. De kosten hiervan bedragen €3,00 per terugboeking, per annulering of per wijziging.

BLADI iDEAL maakt gebruik van de bestaande internetbankiersystemen van uw bank en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken en –niveaus. Banken moeten immers voldoen aan strenge beveiligingsstandaarden die ervoor zorgen dat financiële transacties van consumenten veilig kunnen worden uitgevoerd.

Dit betekent dat BLADI iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.

Om geld over te maken, gaat u als volgt te werk:

  • Log in op Mijn Chaabi Bank. Indien u zich nog niet geregistreerd heeft, dient u dit eerst te doen.
  • Klik vervolgens op ‘Geld overmaken’ in het keuzemenu.
  • U vult in 3 stappen het online formulier volledig in en klikt vervolgens op 'Geld verzenden'. Ook accepteert u de algemene voorwaarden;
  • Er wordt een verbinding gemaakt met iDeal voor de uitvoering van uw betaling.
  • Na het succesvol afronden van uw betaling wordt de verbinding verbroken en krijgt u de melding ‘Uw opdracht is betaald en verzonden’.
  • U ontvangt van Chaabi Bank een ontvangstbevestiging van uw opdracht per email.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren. Ook hoeft u geen bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. 

Voor al uw vragen of hulp kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Er is geen maximum voor het overmaken van geld naar Marokko in de bankshop. Wel kan er voor verschillende bedragen aanvullende informatie worden gevraagd.

Voor BLADI iDEAL geldt een limiet die afhangt van de ontvangen gegevens. Wilt u meer verzenden? Dan dient u gebruik te maken van de mogelijkheid 'iDEAL bestedingslimiet verhogen' op Mijn Chaabi Bank.

Tarieven Bladi iDeal

[transaction_costs]

Om u geldoverboeking te kunnen verwerken, verifiëren we uw gegevens. Dit gebeurt op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur. We streven ernaar om alle transacties vóór 17:00 uur op dezelfde dag te verwerken.

Zodra u een stortingsbewijs heeft ontvangen, is het geld verstuurd naar Marokko.

In geval van contante opname duurt het ongeveer 2 à 3 uur voordat de begunstigde het geld kan ophalen in één van de filialen van Banque Populaire. Is de naam van de begunstigde verkeerd geschreven, dan kan het bedrag niet uitbetaald worden (zie vraag 'Naam begunstigde is verkeerd geschreven. Wat nu?').

Heeft u geld verstuurd naar een rekening, dan duurt het over het algemeen 24 uur voordat het geld beschikbaar is voor een begunstigde met een rekening bij Banque Populaire. Indien de begunstigde elders bankiert moet rekening worden gehouden met 48 uur.

Om de verwerking soepel te laten verlopen dient u uw gegevens nauwkeurig te vermelden. Ook is het belangrijk dat u het geld stort vanaf een rekening waarop u ook als rekeninghouder vermeld staat.

Chaabi Bank

Chaabi Bank communiceert uitsluitend met haar klanten via de elektronische weg. Dit wil zeggen dat alle mededelingen die Chaabi Bank Nederland doet (bijvoorbeeld informatie verschaffen over de Algemene Voorwaarden van de verschillende diensten, handleidingen, voorschriften en bijlagen) via de elektronische weg lopen. Dit kan sms, e-mail, onze website of Mijn Chaabi Bank zijn. Heeft u hier vragen over? Stuur dan uw e-mail naar klant@banquechaabi.nl.
Onze Banque Populaire-vestigingen in Marokko verlenen u alle service en ondersteuning op het gebied van islamitisch bankieren. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met een vestiging in Marokko, omdat wij uw aanvraag vanuit Nederland helaas niet in behandeling kunnen nemen.
Het is niet mogelijk om geld op te nemen van uw Banque Populaire rekening bij één van de Chaabi Bank-vestigingen in Europa.
Voor al uw vragen over uw bankrekening bij de Banque Populaire, neemt u contact op met uw vestiging in Marokko. Chaabi Bank Nederland kan uw vragen helaas niet in behandeling nemen. De contactgegevens kunt u terugvinden op uw bankafschrift of op de website van de Banque Populaire.
Het is helaas niet mogelijk om via Chaabi Bank Nederland een aanvraag in te dienen voor het openen van een Marokkaanse rekening bij de Banque Populaire in Marokko. Op basis van de notificatie die Chaabi Bank in 2007 van De Nederlandse Bank BV heeft verkregen, is het bemiddelen in producten van een niet EU-bank niet toegestaan. Daarom kan Chaabi Bank u niet helpen met uw Marokkaanse producten of diensten.
De volgende punten kunnen een reden zijn waarom u niet kunt inloggen: 1. U bent nog niet geregistreerd. Gebruik het registratieformulier en vul uw gegevens nauwkeurig in. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met een activatielink. 2. Uw account is nog niet geactiveerd. Om uw account te activeren, gebruikt u de link die u na registratie heeft ontvangen. Heeft u deze mail niet gekregen, kijk dan even ook in de spam-map van uw e-mailprogramma. Soms komt het voor dat een e-mailprogramma de bevestigingsmail ten onrechte voor spam aanziet. 3. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet juist. De gebruikersnaam is uw e-mailadres die u heeft gebruikt bij registratie. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u gebruik maken van de link Wachtwoord vergeten. Deze vindt u op de inlogpagina.

Geldoverboekingen

Dat is geen enkel probleem! U kunt geld overmaken naar iedere bankrekening in Marokko. Heeft uw familielid helemaal geen bankrekening in Marokko? Ook geen probleem! Hij of zij kan het geld contant ophalen in één van de 1200 vestigingen van Banque Populaire in Marokko.

Jazeker! Ook als u geen Marokkaanse rekening heeft, kunt u geld naar uzelf overmaken. U haalt het geld in contanten op in een vestiging van Banque Populaire.

Banque Populaire heeft meer dan 1200 vestigingen in Marokko en u bepaalt zelf in welke vestigingen u het geld ophaalt.

U hoeft geen klant te zijn van Banque Populaire om geld te kunnen overmaken. Iedere persoon die ouder is dan 18 jaar kan geld overmaken naar Marokko.

Nee, als u geen Nederlandse inwoner bent, dan kunt u helaas geen gebruik maken van onze diensten.

Het is niet mogelijk om een zakelijke rekening te gebruiken voor een overboeking naar Marokko. Het bedrag wordt teruggeboekt en daarvan wordt er € 3,00 aan kosten ingehouden.

De verzender dient minimaal 18 jaar te zijn.

De ontvanger van de Bladi Cash-transactie dient minimaal 18 jaar én in het bezit van een Marokkaans Identiteitsbewijs (CIN) te zijn.

Bent u geen rekeninghouder van de rekening waarvan u het geld overboekt, dan loopt uw transactie aanzienlijke vertraging op en mogelijk zelfs annulering.

In het geval van een gezamenlijke rekening dient u aan te kunnen tonen dat de rekening ook op uw naam staat.

Heeft u een zakelijke rekening of een rekening gebruikt die niet op uw naam staat? Dan wordt de transactie teruggeboekt. De kosten hiervan zijn € 3,00 per terugboeking.

Met een Bladi Account kunt u een overboeking naar een bankrekening bij een willekeurige bank in Marokko doen. Dit kan een bankrekening zijn bij bijvoorbeeld Banque Populaire, BMCE, BMCI, Credit du Maroc, CIH, Attijariwafa Bank of Société Generale.

Bladi Account is beschikbaar aan de balie van onze vestiging of via Mijn Chaabi Bank.

Het is niet mogelijk om een overboeking die niet is opgehaald terug te sturen naar Nederland.

Het ophalen van het geld door de begunstigde dient binnen 4 weken te zijn gedaan.

Bladi Cash is de mogelijkheid om geld over te boeken naar iemand zonder gebruik te maken van een bankrekening in Marokko. Het geld kan dan worden opgehaald door de begunstigde in één van de Banque Populaire-filialen in Marokko.

Bladi Cash is beschikbaar aan de balie van onze vestiging en via Mijn Chaabi Bank.

Mijn Chaabi Bank is de online dienst voor het overmaken van geld naar Marokko en voor het aanvragen van een islamitische uitvaartverzekering.

De service is overal én 24/7 beschikbaar. Zit u thuis op de bank of bent u op uw werk? Met Chaabi Bank regelt u snel een uitvaartverzekering of maakt u eenvoudig geld over naar Marokko - waar u ook bent!

Dit kunt u doen met Mijn Chaabi Bank:

  • Geld overmaken (Bladi iDEAL(1)) naar iedere bankrekening in Marokko.
  • Geld overmaken naar een persoon (met óf zonder rekening) die het geld vervolgens contant opneemt.
  • Direct zicht op de koers van de dirham in Marokko en op de te betalen kosten.
  • In één oogopslag zicht hebben op al uw geldovermakingen.
  • Beheren van het adresboek van de begunstigden.
  • Aanvragen van de islamitische uitvaartverzekering Injad Achamil Europe.
  • Online raadplegen, aanpassen en beheren van uw polis.

Bent u nieuwsgierig geworden naar Mijn Chaabi Bank? Registreer vandaag nog.

De geldbedragen worden overgemaakt naar de begunstigde op basis van de geldende wisselkoers van de Marokkaanse dirham en euro bij de Banque Centrale Populaire.

De transactie krijgt de koers die geldt op het moment dat de transactie volledig is verwerkt en verstuurd door Chaabi Bank Nederland.

Transacties worden verwerkt op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

Een Marokkaanse IBAN bestaat, ongeacht welke bank, uit 24 cijfers en wordt in Marokko 'RIB' genoemd. Uw IBAN-nummer kunt u terugvinden op uw bankafschrift. Ook kunt u deze aanvragen bij uw bank in Marokko.

Bij rekeningen van Banque Populaire in Marokko wordt een afwijkend formaat van 16 cijfers gehanteerd. Een rekeningnummer van Banque Populaire in Marokko begint met 211.

Ja, als u geld wilt versturen, dient u zich altijd te kunnen identificeren met een geldig legitimatiebewijs.

Injad Achamil Europe

Chaabi Bank heeft uw incassomachtiging nodig om de premie voor Injad Achamil automatisch te kunnen incasseren. Zo voldoet u aan de betalingsverplichting volgens de algemene voorwaarden. Stopt, annuleert of schort u de machtiging op, dan kan Chaabi Bank uw islamitische uitvaartverzekering niet verlengen voor het komende jaar. Dit houdt in dat u vervolgens vanaf 1 januari van het komende jaar niet meer verzekerd bent. Voorbeeld: U heeft een islamitische uitvaartverzekering sinds 1 januari 2024. U heeft de bank gemachtigd om de premie te incasseren voor het jaar 2024. U bent dan verzekerd tot en met 31-12-2024. In oktober 2024 annuleert u de machtiging. Chaabi Bank zal dan de premie over het jaar 2025, die geïncasseerd wordt in de maand januari van 2025, niet kunnen incasseren. Geeft u de machtiging niet tijdig af, dan zal de verzekering gestopt worden.
Verlengingen vinden plaats vanaf 1 januari van het nieuwe jaar. Het is helaas niet mogelijk om de bestaande polis in het lopende jaar al voor het volgende jaar te verlengen.
U blijft altijd baas over uw eigen geld. Wanneer u het niet eens bent met de incasso, dan kunt u tot deze tot 8 weken na overboeking nog terugdraaien via uw eigen bank. Let op: u bent niet meer verzekerd als de premie niet meer kan worden geïncasseerd of gestorneerd.
Dan is er misschien iets niet goed gegaan. Neem contact met ons op via klant@banquechaabi.nl of laat een voicemail-bericht achter op 020 7164930.
Is er misschien iets veranderd in uw bankgegevens? U kunt uw gegevens altijd controleren en aanpassen in Mijn Chaabi Bank. Omdat de incasso van de premie niet is gelukt, zullen wij deze proberen te incasseren in de periode tot 1 maart van het verlengingsjaar. Zorg ervoor dat u voldoende saldo op uw rekening heeft om de premie te voldoen. Na 1 maart van het verlengingsjaar doen wij geen pogingen meer om de premie te incasseren. Lukt het ons niet om de premie te incasseren? Dan bent u helaas niet meer verzekerd.
Onze e-mails worden verstuurd vanuit klant@banquechaabi.nl en noreply@banquechaabi.nl. Bij het inloggen op uw bankomgeving komt u de naam ‘Banque Chaabi’ tegen. Daarnaast gebruiken wij de naam 'Twikey' in onze mails. Twikey is de leverancier met wie Chaabi Bank Nederland samenwerkt voor het digitaal machtigen.
  1. U ontvangt een uitnodiging op het e-mailadres die u gebruikt om in te loggen op Mijn Chaabi Bank. Deze mail bevat een link om de machtiging voor Banque Chaabi du Maroc / Chaabi Bank digitaal te ondertekenen.
  2. U leest de algemene voorwaarden van Twikey door, keurt deze goed en bevestigt ze. Twikey is de organisatie waarmee Chaabi Bank samenwerkt om het incasseren rechtsgeldig en zo simpel mogelijk te houden.
  3. Uw eigen bank wordt weergegeven.
  4. U keurt de machtiging in de e-banking module van uw eigen bank goed via een QR-code of digipass, en voldoet de premie van het betreffende jaar.
  5. Nadat u de stappen 1 tot en met 4 heeft uitgevoerd, is de nieuwe polis binnen 10 werkdagen beschikbaar op Mijn Chaabi Bank.
Chaabi Bank communiceert uitsluitend met u via de elektronische weg. Dit wil zeggen dat de tarieven van Injad Achamil Europe tijdig en minimaal 1 maand vóór ingangstijd worden gecommuniceerd naar de klant. De tarieven worden bekendgemaakt via sms, e-mail, de website van Chaabi Bank of Mijn Chaabi Bank.
Afhankelijk van waar u zich op dat moment bevindt, belt u bij calamiteiten één van de volgende telefoonnummers. U spreekt dan met de klantenservice van de verzekeraar. De medewerker neemt 24/7 uw calamiteit op en begeleidt u in het verdere traject.
Verlenging van de uitvaartverzekering met ingang van 1 januari van het betreffende jaar dient u uit te voeren via incassomachtigen. Bent u in een bepaald jaar nieuw bij ons verzekerd? Dan ontvangt u in december van dat jaar een e-mail van Chaabi Bank, waarin wij u vragen om Chaabi Bank te machtigen. Heeft u deze e-mail niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Zonder machtiging kan de premie van Injad Achamil Europe niet worden geïncasseerd. Klanten die al voor 1 januari verzekerd waren voor onze islamitische uitvaartverzekering, hebben Chaabi Bank reeds gemachtigd en hoeven niets te doen. De premie van Injad Achamil Europe wordt in de maand januari van het nieuwe jaar automatisch geïncasseerd. In het kort het stappenplan om de verzekering te verlengen:
  1. U ontvangt een uitnodiging op het e-mailadres dat u gebruikt om in te loggen op Mijn Chaabi Bank. Deze mail bevat een link om de machtiging voor Banque Chaabi du Maroc / Chaabi Bank digitaal te ondertekenen.
  2. U leest de algemene voorwaarden van Twikey door, keurt deze goed en bevestigt ze. Twikey is de organisatie waarmee Chaabi Bank samenwerkt om het incasseren rechtsgeldig en zo simpel mogelijk te houden.
  3. Uw eigen bank wordt weergegeven.
  4. U keurt de machtiging in de e-banking module van uw eigen bank goed via een QR-code of digipass, en voldoet de premie van het betreffende jaar.
  5. De premie van het betreffende jaar wordt automatisch geïncasseerd in januari van dat jaar.
  6. Nadat u de stappen 1 t/m 5 heeft voltooid, kunt u uw nieuwe polis binnen 10 werkdagen verwachten op Mijn Chaabi Bank.
Van 0 tot 24 jaar valt een kind in het gezinsforfait (een korting voor gezinnen met kinderen onder 25 jaar). Na het bereiken van de 25-jarige leeftijd betaalt het kind de volledige premie en valt hij of zij niet meer onder het gezinsforfait. Wel blijft het kind meeverzekerd met de ouder(s). De volledige voorwaarden kunt terugvinden op de website van Chaabi Bank.
Er is geen leeftijdsgrens voor kinderen. Zolang een verzekerde ouder het kind niet uitschrijft, blijft dit kind meeverzekerd (ongeacht zijn of haar leeftijd). De volledige voorwaarden kunt terugvinden op de website van Chaabi Bank.
In geval van overlijden van de verzekerde en/of zijn of haar partner, keert de verzekeraar een bedrag van € 1.350,- uit als bijdrage aan de uitvaartkosten. Deze vergoeding wordt overgemaakt aan de langstlevende partner, de wettelijke kinderen of aan de vader of moeder van de verzekerde.
In geval van begraven van de verzekerde in het woonland, vergoedt de verzekeraar de begrafeniskosten een bedrag van de werkelijk gemaakte kosten, met een maximum van drieduizend tweehonderdvijftig euro (€ 3.250,-), inclusief de kosten van de bijdrage die de contractuele grafconcessie dekt. De betaling van de bijdrage voor de contractuele grafconcessie is echter beperkt tot de duur van een jaar vanaf de datum van begrafenis van de overledene óf maximaal tot de bijdrage voor de eerste door de autoriteiten van de begrafenisplaats vereiste tijdsperiode.
Dit is mogelijk op de volgende manier:
  • Log in op Mijn Chaabi Bank.
  • Klik in het keuzemenu op 'Verzekeringen'.
  • Vul het online formulier volledig in en accepteer de algemene voorwaarden.
  • Er wordt een verbinding gemaakt met iDEAL voor de uitvoering van uw betaling van de berekende premie en kosten.
  • Na het succesvol afronden van uw betaling ontvangt u per e-mail een bevestiging van de betaling van uw Injad Achamil Europe-aanvraag.
  • Zodra de verzekeringsaanvraag door Chaabi Bank is geaccepteerd en verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Voor alle informatie over Injad Achamil verzoeken wij u vriendelijk om de website van Maroc Assistance Internationale te raadplegen (mai.co.ma). Hier treft u alle informatie over uw Injad Achamil. Voor vragen over uw Injad Achamil neemt u contact op met uw vestiging van Banque Populaire in Marokko. Wij kunnen uw vraag helaas niet in behandeling nemen vanuit Nederland.
Indien u een verzekering af wenst te sluiten bij Banque Populaire, verzoeken wij u om contact op te nemen met uw Banque Populaire-vestiging in Marokko. Vanuit Nederland kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen. Op basis van de notificatie die Chaabi Bank heeft verkregen in 2007 van De Nederlandsche Bank, is het bemiddelen in producten en diensten van een niet EU-bank niet toegestaan. Daarom kan Chaabi Bank u niet helpen bij zaken die te maken hebben met uw Marokkaanse producten of diensten.
De premie en kosten betaalt u bij aanmelding via iDEAL. In geval van een verlenging van uw bestaande verzekering, wordt uw premie geïncasseerd. U geeft bij aanmelding voor de verzekering een doorlopende machtiging aan Chaabi Bank.
Dit is mogelijk op de volgende manier:
  • Log in op Mijn Chaabi Bank. Heeft u zich hier nog niet voor geregistreerd? Dan dient u dit eerst te doen.
  • Klik in het keuzemenu op 'Verzekeringen'.
  • U vult het online formulier volledig in en accepteert de algemene voorwaarden.
  • Er wordt een verbinding gemaakt met iDEAL voor de uitvoering van uw betaling van de berekende premie en kosten.
  • Na het succesvol afronden van uw betaling ontvangt u per e-mail een bevestiging van de betaling van uw Injad Achamil Europe-aanvraag.
  • Zodra de verzekeringsaanvraag door Chaabi Bank geaccepteerd en verwerkt is, krijgt u de bevestiging per e-mail.
  • Vervolgens ontvangt u een e-mail om Chaabi Bank te machtigingen. De premies voor de volgende jaren worden namelijk automatisch geïncasseerd.
Injad Achamil wordt niet meer aangeboden. Voor al uw vragen over uw bestaande Injad Achamil-contract dient u contact op te nemen met uw Banque Populaire-vestiging in Marokko of via de website van Maroc Assistance Internationale (www.mai.co.ma) Injad Achamil Europe is een nieuw product dat door Chaabi Bank in Nederland wordt aangeboden. Voor nieuwe aanvragen of wijzigingen kunt u terecht bij de Chaabi Bank in Nederland. Heeft u Injad Achamil Europe afgesloten, dan ontvangt u uw polisblad en algemene voorwaarden in het Nederlands. Alle vergoedingen worden op uw Nederlandse bankrekening in euro's gestort. Voor uitgebreide productinhoudelijke verschillen, verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden van Injad Achamil Europe.

Periodieke overboekingen

Via uw online profiel Mijn Chaabi Bank kunt u eenvoudig een periodieke overboeking instellen. Het instellen van een periodieke overboeking is heel eenvoudig:

  • Log in op Mijn Chaabi Bank. Heeft u nog geen account, klik dan hier om u te registreren.
  • Klik vervolgens op 'Periodieke overboeking' in het keuzemenu.
  • Vul het bedrag en betaalwijze in.
  • Vul de gegevens van de begunstigde in en klik op 'Periodieke overboeking instellen'.
  • U wordt doorgeleid naar het internetbankieren of de app van uw huidige bank.
  • Hier geeft u opdracht voor de overboeking. Chaabi Bank incasseert niet.
  • Log in op de app of op het internetbankieren van uw eigen bank en geef opdracht voor de periodieke overboeking. Vul het bedrag in en het rekeningnummer  NL07RABO0126870497 ten name van Banque Chaabi du Maroc;
  • Heeft u hulp nodig bij het instellen van de periodieke overboeking bij uw bank? Raadpleeg dan de werkwijze hieronder.
  • Chaabi Bank zorgt ervoor dat er conform uw opdracht periodiek geld wordt overgemaakt naar de opgegeven tegenrekening.

Verzekeringen

Mijn Chaabi Bank is de online dienst voor het overmaken van geld naar Marokko en voor het aanvragen van een islamitische uitvaartverzekering.

De service is overal én 24/7 beschikbaar. Zit u thuis op de bank of bent u op uw werk? Met Chaabi Bank regelt u snel een uitvaartverzekering of maakt u eenvoudig geld over naar Marokko - waar u ook bent!

Dit kunt u doen met Mijn Chaabi Bank:

  • Geld overmaken (Bladi iDEAL(1)) naar iedere bankrekening in Marokko.
  • Geld overmaken naar een persoon (met óf zonder rekening) die het geld vervolgens contant opneemt.
  • Direct zicht op de koers van de dirham in Marokko en op de te betalen kosten.
  • In één oogopslag zicht hebben op al uw geldovermakingen.
  • Beheren van het adresboek van de begunstigden.
  • Aanvragen van de islamitische uitvaartverzekering Injad Achamil Europe.
  • Online raadplegen, aanpassen en beheren van uw polis.

Bent u nieuwsgierig geworden naar Mijn Chaabi Bank? Registreer vandaag nog.