Ik krijg telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen op Mijn Chaabi Bank. Wat nu?

De volgende punten kunnen een reden zijn waarom u niet kunt inloggen:

  1. U bent nog niet geregistreerd. Gebruik het registratieformulier en vul uw gegevens nauwkeurig in. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met een activatielink.
  2. Uw account is nog niet geactiveerd. Om uw account te activeren, gebruikt u de link die u na registratie heeft ontvangen. Heeft u deze mail niet gekregen, kijk dan even ook in de spam-map van uw e-mailprogramma. Soms komt het voor dat een e-mailprogramma de bevestigingsmail ten onrechte voor spam aanziet.
  3. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet juist. De gebruikersnaam is uw e-mailadres die u heeft gebruikt bij registratie. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u gebruik maken van de link Wachtwoord vergeten. Deze vindt u op de inlogpagina.

Andere veelgestelde vragen over Chaabi Bank

Chaabi Bank communiceert uitsluitend met haar klanten via de elektronische weg.

Dit wil zeggen dat alle mededelingen die Chaabi Bank Nederland doet (bijvoorbeeld informatie verschaffen over de Algemene Voorwaarden van de verschillende diensten, handleidingen, voorschriften en bijlagen) via de elektronische weg lopen. Dit kan sms, e-mail, onze website of Mijn Chaabi Bank zijn.

Heeft u hier vragen over? Stuur dan uw e-mail naar klant@banquechaabi.nl.

Onze Banque Populaire-vestigingen in Marokko verlenen u alle service en ondersteuning op het gebied van islamitisch bankieren. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met een vestiging in Marokko, omdat wij uw aanvraag vanuit Nederland helaas niet in behandeling kunnen nemen.