Persoonlijk,
contact

Dan willen wij u verzoeken gebruik te maken van ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om uw vraag of opmerking af te handelen. Heeft u onze veelgestelde vragen al bekeken?

Klachten? Maak dan gebruik van ons klachtenformulier.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Meer vragen en antwoorden

Eerstegraads familieleden zijn familieleden in de directe lijn. Dit zijn:

  • Ouders
  • Kinderen
  • Echtgenoot of geregistreerd partner

Broers en zussen vallen onder tweedegraads familieleden. De reiskosten i.v.m. het overlijden van tweedegraads familieleden vallen niet onder de Injad Achamil Europe verzekering.

Bij een aanvraag voor een uitkering van de bijdrage in de begrafeniskosten (Uitvaarttoelage), dien je de volgende documenten te sturen naar de verzekeraar:

  1. Het originele overlijdensakte.
  2. Een gewaarmerkte kopie van de erfgenamenverklaring.
  3. Bij overlijden in Marokko: een kopie van het paspoort.
  4. Een officiƫle IBAN Bewijs (bankrekeningnummer) van de klant of een schermafbeelding van uw systeem met IBAN en BIC.

De declaratie stuur je in geval je een verzekering hebt lopen via Chaabi Bank Nederland uiterlijk binnen 2 maanden na het overlijden naar:

Multi-Assistance Internationale (MAI)
38, rue Bobillot
75013 Paris, France

Indien je de verzekering hebt lopen via je Marokkaanse vestiging (premie wordt betaald via de Marokkaanse rekening) dan naar:

Assistance Internationale*
25 Bd Rachidi
20100 Casablanca
Marokko

MAI zal je via email of telefonisch contacteren om het vervolg te bespreken.

Contactgegevens

Chaabi Bank Nederland

De Clercqstraat 55
1053 AD Amsterdam

Openingstijden

ma 30 juni 202509:00 - 17:00
di 1 juli 202509:00 - 17:00
wo 2 juli 202509:00 - 17:00
do 3 juli 202509:00 - 17:00
vr 4 juli 202509:00 - 17:00
za 5 juli 2025Gesloten
zo 6 juli 2025Gesloten