Is het mogelijk om geld van mijn Banque Populaire-rekening op te nemen bij een Chaabi Bank-vestiging in Europa?

Het is niet mogelijk om geld op te nemen van uw Banque Populaire rekening bij één van de Chaabi Bank-vestigingen in Europa.

Andere veelgestelde vragen over Chaabi Bank

Chaabi Bank communiceert uitsluitend met haar klanten via de elektronische weg. Dit wil zeggen dat alle mededelingen die Chaabi Bank Nederland doet (bijvoorbeeld informatie verschaffen over de Algemene Voorwaarden van de verschillende diensten, handleidingen, voorschriften en bijlagen) via de elektronische weg lopen. Dit kan sms, e-mail, onze website of Mijn Chaabi Bank zijn. Heeft u hier vragen over? Stuur dan uw e-mail naar klant@banquechaabi.nl.
Onze Banque Populaire-vestigingen in Marokko verlenen u alle service en ondersteuning op het gebied van islamitisch bankieren. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met een vestiging in Marokko, omdat wij uw aanvraag vanuit Nederland helaas niet in behandeling kunnen nemen.
Voor al uw vragen over uw bankrekening bij de Banque Populaire, neemt u contact op met uw vestiging in Marokko. Chaabi Bank Nederland kan uw vragen helaas niet in behandeling nemen. De contactgegevens kunt u terugvinden op uw bankafschrift of op de website van de Banque Populaire.
Het is helaas niet mogelijk om via Chaabi Bank Nederland een aanvraag in te dienen voor het openen van een Marokkaanse rekening bij de Banque Populaire in Marokko. Op basis van de notificatie die Chaabi Bank in 2007 van De Nederlandse Bank BV heeft verkregen, is het bemiddelen in producten van een niet EU-bank niet toegestaan. Daarom kan Chaabi Bank u niet helpen met uw Marokkaanse producten of diensten.
De volgende punten kunnen een reden zijn waarom u niet kunt inloggen: 1. U bent nog niet geregistreerd. Gebruik het registratieformulier en vul uw gegevens nauwkeurig in. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail met een activatielink. 2. Uw account is nog niet geactiveerd. Om uw account te activeren, gebruikt u de link die u na registratie heeft ontvangen. Heeft u deze mail niet gekregen, kijk dan even ook in de spam-map van uw e-mailprogramma. Soms komt het voor dat een e-mailprogramma de bevestigingsmail ten onrechte voor spam aanziet. 3. De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet juist. De gebruikersnaam is uw e-mailadres die u heeft gebruikt bij registratie. Weet u uw wachtwoord niet meer, dan kunt u gebruik maken van de link Wachtwoord vergeten. Deze vindt u op de inlogpagina.