Bij Chaabi Bank kunt u terecht voor het afsluiten van Injad Achamil Europe. Met deze uitvaartverzekering voor moslims bent u samen met uw partner, kinderen en alle andere gezinsleden verzekerd van een optimale dekking in geval van overlijden.
U vraagt uw Injad Achamil Europe online aan via Mijn Chaabi Bank.
Sluit hier online uw Injad Achamil Europe verzekering af.
Met onze uitvaartverzekering voor moslims kunt u rekenen op de volgende ondersteuning:
Onderstaand treft u enkele voorbeelden uit de verschillende dekkingscategorieën.
In geval van verlies of diefstal van persoonlijke documenten of betaalmiddelen die onmisbaar zijn voor het voortzetten van de reis (paspoort, vervoersbewijzen, rijbewijs, kentekenbewijs, groene kaart, verzekeringspapieren, bankkaart, chequeboekje), stelt de verzekeraar een bedrag van € 450,- per gebeurtenis beschikbaar. Dit bedrag dient u later aan de verzekeraar terug te betalen.
VERZEKERDEN | PREMIE PER INSCHRIJFPERIODE(**) | ||
---|---|---|---|
FORFAITAIR BEDRAG GEZIN | € 118,- per jaar | ||
REKENINGHOUDER OF PARTNER | € 26,-per jaar | ||
KINDEREN EN ANDERE GEZINSLEDEN | € 24,- per jaar | ||
PREMIETOESLAG VOOR MEEVERZEKERDE OUDERS TUSSEN 65 EN 70 JAAR | + € 8,- |
* Premie geldt tot 31 december van het jaar van inschrijving, daarna betaalt u 100% van de premie bij verlenging van het contract.
** Voor elke aanvraag, wijziging en/of prolongatie van een Injad Achamil Europe verzekering wordt € 12,50 aan administratiekosten in rekening gebracht
*** Alle op deze pagina vermelde tarieven zijn per 1 januari 2022 geldig. Wijzigingen en drukfouten voorbehouden.
Om de verzekering IAE te verlengen, heeft Chaabi Bank uw machtiging nodig om te kunnen incasseren. Via deze link vindt u de stappen om een machtiging te geven.
U kunt hier het dienstverleningsdocument en de algemene voorwaarden downloaden.
Verlengingen vinden plaats vanaf 1 januari van het nieuwe jaar. Het is helaas niet mogelijk om de bestaande polis in het lopende jaar al voor het volgende jaar te verlengen.
U blijft altijd baas over uw eigen geld. Wanneer u het niet eens bent met de incasso, dan kunt u tot deze tot 8 weken na overboeking nog terugdraaien via uw eigen bank.
Let op: u bent niet meer verzekerd als de premie niet meer kan worden geïncasseerd of gestorneerd.
Dan is er misschien iets niet goed gegaan. Neem contact met ons op via klant@banquechaabi.nl of laat een voicemail-bericht achter op 020 7164930.
Is er misschien iets veranderd in uw bankgegevens? U kunt uw gegevens altijd controleren en aanpassen in Mijn Chaabi Bank.
Omdat de incasso van de premie niet is gelukt, zullen wij deze proberen te incasseren in de periode tot 1 maart van het verlengingsjaar. Zorg ervoor dat u voldoende saldo op uw rekening heeft om de premie te voldoen. Na 1 maart van het verlengingsjaar doen wij geen pogingen meer om de premie te incasseren.
Lukt het ons niet om de premie te incasseren? Dan bent u helaas niet meer verzekerd.
Onze e-mails worden verstuurd vanuit klant@banquechaabi.nl en noreply@banquechaabi.nl.
Bij het inloggen op uw bankomgeving komt u de naam ‘Banque Chaabi’ tegen.
Daarnaast gebruiken wij de naam 'Twikey' in onze mails. Twikey is de leverancier met wie Chaabi Bank Nederland samenwerkt voor het digitaal machtigen.
11 december 2024
Betreft een indicatieve dagkoers